Öncelikle hayırlı olsun bebeğine sağ Salim kavuşmuşsun. Lütfen için buruk olmasın çünkü bazen bebekleri korumak için gerekiyor ki seninde öyle olmuş, asla üzülme normal doğuramadığın için kimse seni bu konuda eleştiremez. Hepimizin başına da gelebilir. Çoğumuzun önceliği normaldir fakat bebeğimi riske atacak kadar da öncelik değil. Önce onun sağlığı. Tekrar hoşgelmiş miniğin 🥰