ArzuAlp Peki canım dediğim gibi Mehmet Bal çok iyi bir doktor ve çok ilgili görümcem orda doğum yaptı çok memnun kaldığı için bende gidiyorum.Şimdi canım bende 6 7 ay hamile kalamadım doktorum tedavi uygulamak için en azından 1 yılı geçmeli demişti ve ben 1 yıl dolmadan şükürler olsun hamile kaldım.Sen yine araştır hangi doktor daha oneriliyorsa sende arkadaşına önerirsin Allahın izniyle o da hamile kalır inşallah 🤲🥰