Zeyyno_ Hamilelerde kolları yukarı kaldırmak iyi değilmiş işte kimisi bebek sütten düşüyormuş diyorlar doğru mu? İlk gebelikte süt olup olmadığını nasıl anlarız?
Deletedmom399 Zeyyno_ bebek plasentadan ayrılır demek istiyorlar aslında. Emziginden kopar falan da diyorlar ama asıl söylenmek istenen plasentadan ayrılma olayı. Senin sordugun şeyi tam olarak anlayamadım 🤷🏼♀️
Nur_nur06 Zeyyno_ niye ki ben uyurken geriye doğru atıyorum kollarımı canım bir yerlere de uzanıyorum mecbur kalınca
YagmurZ Hamile pilatesinde yogasinda da var kollari yukari kaldirmak ama zararli bisey olsa yapilmaz heralde
Ankakusu35 YagmurZ yogada pilateste kaldırıyosun kolunu ama zorlamıyosun bişeye uzanmak istercesine kolunu zorlarsan sıkıntı göbek bağı kopuyor