Elifece Ays Nur45 FerhanSerkanEilmez ne için kullanıyorsunuz acaba kan sulandırıcıyı . Bende ritim bozukluğu var o yüzden kan sulandırıcı hap kullanıyorum . Ama şiddetlenmeye başladı iyice . Doktorum da yarın kardiyolojiye randevu verdi . Doktorun söylediklerine göre farklı bir tedaviye geçebiliriz dedi . Acaba iğneyi mi kasteddi?
hilalkadir38 Ben 37+5 clexan 0.6 vuruyorum sabır kızlar bacağınızdan kolunuzdan vurabilirsiniz ve iğneleri atmayın biriktirin ben foto cekiminde kullanıcam anı kalson
FerhanSerkanEilmez Elifece bende kan pıhtılaşması var iki damarımda 3 düşük yaptım daha önce o yüzden kullanıyorum
Hilalakar 8+3 bizde ben yapamıyorum eşim yapıyor iğneleirmş bazen morarıyor bazen de hiçiz kalmıyor şuanlık sıkıntı yok ama haftalar ilerledikçe nasıl olacak bilmiyorum ☺
Buseguzel Ben de kullanıyorum , ocak sonu doğumum var. İlk başlarda zor geliyordu ama zamanla alışıyor insan 🙂
Lmnkeskin Bendede varis var bugün kan sulandırıcı iğne yazdı doktorum aldım yarın başlıcam kullanmaya ☺
Krbyr91 Meb bende iğne kullanıyrm daha yeni kalp atışınıda duymadık inş duyarız 🙏🏼 2 düşüğüm oldu testler yaptrdk kan pıhtılasması cıktı inş olur bu sefer hayırlısıyla