Kumu ben değiştiriyorum maske ve eldivenle, sonrasında elimi yıkıyorum. Herhangi bişey yapmıyorum ekstra, her kedide olmuyo bu dediğimiz toksoplazma aşıları olmayan ya da leşcil beslenen sokak kedilerinde bir ihtimal olabiliyor. Ben 50ye yakın sokak kedisi baktım eve girip çıkıyolardı benimle yatıyolardı ama bende negatif çıktı kaldıki siz zaten bağışıklık kazanmışsınız merak etmeyin. Toksoplazma bildiğim kadarıyla ilk aylarda sıkıntı yaratabiliyor zaten, içiniz rahat olsun😊