@Yakupemelbatuhan Merhabalar benim de su fazlalığı sorunum detaylı ultrasonda çıkmıştı. Ve bebeğin gelişimi 2 hafta ileriden gidiyordu.Şekerden şüphelendiler. Hem şeker yüklemesi yaptım hem de parmaktan ölçülen şeker testini 15 gün boyunca aç ve tok karnına yaparak ölçtüm. Çok şükür şeker çıkmadı. Ve şuan 38+3 haftalığım gelişimin önden gitmesi 1 haftaya düştü su fazlalığı da gözükmüyor normal 😍 Sizlerin de inşallah öyle olur şeker felan çıkmazsa 🤲🏻❤️ Ve suyu kesinlikle doktor ihmal etmeyin dedi su fazlalığı var diye su içmemezlik yapmayın dedi.