Herkese merhaba. Bana yardımcı olmanızı rica ediyorummmm. 36 haftada eşimle birlikte olduk. Bir problem bi acı vs yaşamadım fakatt ertesi gün öğlen gibi hafif kanlı sümüksü bişi geldiii doktoruma sordum nişan dedi sancı olursa hastaneye geç dedi. İlk gün hafif kırmızımsı akıntı gelmeye devam etti,sonra koyu sarıya döndü bugün de tekrar hafif kırmızımsı gelmeye devam ediyor. Ne olduğunu anlamıyorum. Ağrım vs hiç birşey yok sadece akıntı sürekli geliyor iyice panik yaptım. Doktor kontrolüm cuma günü virüsten dolayı gitmeye çekiniyorum da. Böyle bişi yaşayan var mı bi sıkıntı var mı bilen varsa yardımcı olun lütfen 🙏