Arkadaşlar merhaba 4 gün önce spinal sezeryan ile Doğum yaptım dikişim lazer dikiş şuan için 4 gün geçmesine rağmen tek başıma oturup kalkamıyorum ve yanıyor gibi hissediyorum yaramı bu normal mi sizin nasıl geçmişti yardımcı olabilir misiniz. İyi olup çocuğumla ilgilenmek istiyorum ayağa kalkınca yanma hissediyorum. Şimdiden çok teşekkür ederim ☺️