Miraynz bende şuan aynı şeyi yaşıyorum benim göbeğimde şortumda ve kollarımda var daha önce de böyle bişey yaşamıştım ama gebelikte ilk kez yaşadım alerji testi yapılmıştı daha önce bişeyealerjim yok ama meyveyi biraz fazla kaçırınca oluyo bende nekadarda tıkasam sanırım tarım ilaçlarından kaynaklanıyo doktoruma sordum bu tarz döküntüler bebeğe zarar vermez dedi