nisan-23 kızlar son üç dört aydır 25 günde bir adet oluyorum. En son 29 nisanda adet oldum 24 mayısta adet olmama gerekiyordu olmadı dedim acele etme dunde olmayınca biraz umitlendim ama bugun adet oldum bidaha gebe kalmayacam sanırım çok Üzgünüm😢😢
Deletedmom388 nisan-23 Asla öyle düşünme kuzum her şeyin bir vakti vardır. Rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur asla umudumu kaybetme🎈
nisan-23 Tugce1803 yumurtlama zamanıni değerlendiriyorum aralık ayında hormon testlerini yaptırdım normaldi yarın yine yaptıracagim muayenem normal sadece eşimin Sperm sayımı kaldı birde rahim filmi daha önce iki gebeligim var ikinci düşük malesef şimdi 9 ay oldu olmayınca umudum bitiyor got gide
Tugce1803 nisan-23 2 kere kalmışsın yine kalırsın. Eşinin tahlili önemli belki de sperm kaliteli değildir
nisan-23 MucizemE artık ısrar edeceğim baktır diye klasik Türk Erkeği benim birşeyim yok diyor bir şekilde ikna etmem lazım