12prensannesi 39+2 yim dünden beri sancılarım vardı akşam hatta acillik oldum açılmam yok sancı var dediler gönderdiler bugünde nişanım geldi hafif kahverengimsi baya yoğun biraz da kanlıydı çok heycanlıyım acaba ne zaman doğum olur 😍
Minik_mucize94 12prensannesi allahım bende 39+3um ama yok ne acılma ne sancı bısey yaptınmı gelmesı ıcın aglıcam artık 🙄😭
12prensannesi Minik_mucize94 evet canm internetten squat hareketlerine baktım onlardan yaptım birde ilişki tetikledi sanırım dünde 2 defa alttan muayene olunca bugün geldi sonunda inşallah biran önce senınde olur hayırlısıyla 🥰
Minik_mucize94 12prensannesi 7 kat merdiven yuruyus ilişki hersey denedık yok 😐😒bu gidisle sanırım sunı sancı verilecek 😔