bilsenayvack Önemli bir soru sormak istiyorum hanımlar 13 14 haftalık gebeliklerinizde kanama yaşayan oldu mu bilgi verebilir mi? Doktor ultrasonda bebekte bir sknti görmedi kesede de kanama yok dedi ama içim hiç rahat degil😔 rahatdegil
DilekNesil bilsenayvack bi sorun görmemesi cok guzel. Benim düsük riskim vardi. 6.hafta lekelenme hemen ardindan kanama oldu. Sonra lekelenme olarak 11. Haftaya kadar devam etti. Igneler ve serumlarla devam ettik. Suan 12+3 hala igne kullaniyorum.
Meryempalabyk bilsenayvack bendede aynısı oldu hic bişeyin yok diyip yolluyorlardı progestan vermişlerdi ama bosuna birgün cok kanamam oldu doktora gittik bebek düşüyor dediler serkulaj yaptılar acıklıgım varmıs vajinal kontrl ettirmek lazım kızlar aksatmayın
Rzs bilsenayvack bende de oldu 11. Haftamda bi anda kırmızı kan boşaldı kanama alanı yok bebek de iyi denildi rahim ağzını altaan bakamadı ultrasonda iyi uzun dedi iğne verdi progestana devam ediyorum çok.sukur geçti 2 günde kanama leke arada geliyo
Cemremmm bilsenayvack 15 haftalıgım daha bugun hastanelık oldum kalkmamla beraber kan geldı ondan oncekı bı haftada lekelenmem vardı hıc bır hastanede dr yok bayram dıye bende yarını beklıorum
BabyThalia Ben de dün gece yaşadım ince koyu renkte bi kanama geldi, şuan sadece kahverengi leke kaldı, aylık döngünün 3 .zamanına denk geldiği için ona yoruyorum, dr devam ederse ilaca başlamak lazım dedi
bilsenayvack Benimki koyu değil kırmızıydı ilk gün adet olur gibi aktı biraz progestan ilaç verdi doktor Su an lekelenme gibi az az geliyor doktor bebekte sorun yok dedi ama içim rahat değil başka doktora da gidemiyorum pandemi olduğu için inşallah sağ salim doğarlar 🤲
bilsenayvack Meryempalabyk Ultrasonda rahminde açılma da yok hani dikip bekleyelim diyecek bir durum yok dedi zaten lekelenme şeklinde devam etmesi beni tedirgin ediyor.