Cansubal telaşlanacak bir durum yok , ben de çok zayıftım hızlı kilo aldım sayılır başlarda . Doktorum hiç sorun etmedi , gayet iyisin diyor . Boy ve yapı durumunuza göre doğuma risk teşkil ediyorsa uyarılmanız normal . Benle aynı durumda olan arkadaşım sıkı diyete girmişti . Şeker testi yüksek riskte çıkmıştı. Ama yine de sadece süt ve yoğurt değil sebze meyve ve et düzenli yemeniz gerekiyor . Her bireyin test sonuçları ve vücut yapısı farklı olduğundan dikkat etmenizde fayda var . Bu arada ben de diyet olmamasına rağmen daha dikkatli beslenmeye başladım . Sonuçta kim ne derse desin insan kendisini en iyi şekilde biliyor ve yönlendiriyor. Uzman bir doktora görünmekte ve doğru yönlendirilmekte fayda var , sevgiler