Mrvsclk ben ilk gebeliğimi erken su gelişiyle 19.haftamda kaybettim canım ama rahimde açıklık yoktu hamile kalmadan önce muayenelerim yapıldı serklaj teşhisi koymadılar şimdi 3 aylık hamileyim ama yine riskli geçiyor bakalım rabbim hayırlsıını nasip etsin hepimize❤️