Samiraa temizlik yapma bence açıkçası bu günlerde evim artık pislikten gecilmiyo gibi geliyo eşim yapiyo ama içime sinmiyo tabi. Ama yinede idare ediyorum bebegim daha önemli diye. Yukarılara uzancam diye uğraşma çok hareket etme. Aşağı eğilecegin zamanda tuvallette oturur gibi şekilde egil. Bende 8+4 haftalığım 3 aya kadar düşük riski yüksek. Bende yeni 8. Haftamda gittim ilk kontrole karnimdan bakarak gördük bebeği ve kalp atışını da. Ama alttan muayene istemiyosan 7. Haftanda gitmen gerekir. 6 da erken oluyor. Doktorum beni öyle çağırmıştı. Koronadan dolayı 1 hafta daha geç gitmek zorunda kaldım.