Hduygu canım ben 4 sene evvel aldım onu pusetiyle kullandığımda çok çok memnundum sürüşü aşırı rahat ama nezaman diğer oturma kısmına geçtik pişman oldum oturacağı kısım çok dar çocuk kayıyor sürekli rahat edemiyor deneme şansın varsa bi yakının çocuğuyla falan dene göreceksin ben direk sattım ve baston aldım 🤷🏻♀️