ncnroktm Merhaba yardım rica ederim…40+1.Günümüzdeyiz bugün sabah kanamam oldu biraz sonrasında kahverengi bir akıntı geldi hemen hastaneye gitmeli miyim yoksa sancı gelmesini mi beklemeliyim daha önce başına gelen var mi?
2kizanasi Nişan gelince genelde evde bekleyebilirsiniz deniyor, sancı veya su olunca hastaneye gidiliyor ama size kalmış tabiki, kendinizi takip edin hayırla alın kucağınıza 🐣
Aysetasan Benim 1 hafta önceden gelmişti sonra hastaneye gittim açıklığım 2 cm di serum felan derken 5 cm e kadar çıkmıştı eğer ağrınızda varsa hafiften gidin derim
ncnroktm Aysetasan henüz hiç sancım yok doktorum da bebeğin hareketleri iyi ise gelmenize gerek yok dedi yarın kontrolüm vardı zaten normal şartlarda