Ben 17 haftalık hamileyim 5haftaran beri kanama yaşıyorum ve bu kanama öyle böyle değil aşırı derecede iki defa hastanede yattım düşük tehdidi die hala kanama devam edince evde istirahat önerdi özele çıktım bebeğin eşinden geliyormuş bu emzik denilen yer 2 3 milim kadar ayrılmış heran herşey olabilir dediler eve yolladılar ikiz gebeyim bu arada