Serife00 Hele şu bilgilere bakın (!) Şeker testini annenin isteğine bırakan tek ülke Türkiye, diğer ülkelerde zorunlu bir testtir. Bu testin anlattığınız kadar zararı varsa ve gerçekten 10 kg şekere denk geliyorsa bu doktorlar salak mı boşuna 10 sene okuyorlarda bize bu testi öneriyorlar? Siz yaptırmadıysanız yaptırmadım diyin. Yaptırmadığınız bir şeyin zararını nerden biliyorsunuz? Ben yaptırdım 75g lik, hiç bir zararını asla görmedim. 10 kg şekerden bahsediyorsunuz, şeker fazla tüketmeyen ben öleydim o zaman 🤣