esr_snr Mrb kizlar, Ben 18+2 haftalik hamileyim, çok sükür hersey yolunda gidiyo simdilik 🧿 Bu aralar ama kabizlik var, ve karnimin alti, kasiklarim agriyo ara ara, kabizliktan mi acaba o agri? Aranizda benle ayni durumda olan var mi? Veya yasamis olan?
HilalG esr_snr bende 18+2 kasık ağrısı kabızlık ara ara bende de oluyor doktorum çok şiddetli olmadık dan sonra sıkıntı değil demişti yukarı da çıkıyorlar ya artık o yüzden de olabilir 🤗
_aysenur esr_snr Canım kabızlık zor bilirim tüm hamilelik çektim sabahları kayısı ve üstüne ılık su her gün rutin olarak yapmaya çalış bol bol zeytinyağlı kabak yemeği yap ye bide bulabilirsen ev yapımı kayısı erik kompostosu tüket
Esarikay esr_snr ara sıra bnde de olmuştu. Duphalac şurup kullandim. Bazen onemsemiyordum şimdi ceremesini çekiyorum. Mutlaka doktorunla görüşüp bir çözüm uretin canım. Olmamaya çalış. Doğumdan sonra makat çatlağı vs olabiliyor o da çok acı veriyor maalesef
esr_snr HilalG Ilk hamileligim bide, bilmeyince insan en ufak seylere bile endiseleniyo 😊 Tesekkür ederim ama cevabin için 🙏🏼 Öyle çok siddetli degil çok sükür 🤲🏼 Sana dogum tarihi ne söylediler?
HilalG esr_snr benim de ilk insan Çok tedirgin oluyor iyi anlıyorum seni kontrole de aydan aya gidince iyice merak ediyorum bende🙈 Tahmini bişey demedi kuzum detaylıya gidicem işte 12 haziran da bakalım durum ne o zaman derler mi sana dediler mi 🤗
esr_snr HilalG Bende aydan aya gidiyorum kontrole ama ebeye, ultrason 12-22-32 haftalik’ta sadece 🙄 Bidaha ki ultrason 19 haziran’da benimde InsâAllah 😊 Cinsiyetini ögrenemedik henüz, sakladi göstermedi 🥰 Dogum için bana 2 kasim dedi, app’lerde ama 25 ekim yaziyo hep hesaplayinca 🤷🏻♀️
HilalG esr_snr Evet bana da 25 ekim diyor doğal olarak aynı gidiyoruz 😅 Bana 16 da kıza benziyor büyük olasılıkla kız ama alışveriş yapma şimdilik detaylı da da kız desinler öyle yap dedi ama çok sabırsızlanıyorum anlatamamm 🤗
esr_snr HilalG Inaniriimm bende ayni durumdayimm 🥰🥰 Bende 16 da gittim ultrasona ama sakladi göstermedi 😅 Bir an önce ögrenip alisveris yapmak, odasini hazirlamak istiyorum 😍 Rabbim saglikli hayirli evlat versin gerisi bos aslinda ama insan ister istemez merak ediyo😊 Peki hissediyo musun bebegini? 🥰
HilalG esr_snr Amin amin kuzum herşeyden önce sağlık gerçektenn .🤲 Ya tam anlayamıyorum aslında daha pıt pıt gibi oluyo bazen kayıyo sanki bişey sende durum ne 🤗
esr_snr HilalG Ben ilk 15 haftalikken hissettim, sanki karnimin içinde kelebek çirpiniyo gibi olmustu 🥰 Telefon titresimde olur ya, sanki karnimin içinde telefon titresimi hissediyodum 😍 Aynen bende artik kayiyomus gibi, tekme atiyomus gibi pit pit biseyler hissediyorum 😍 ama düzenli degil daha, bazen çok hissediyorum bazen hiç
HilalG esr_snr Evet evet ben de anlayamıyorum daha ne olduğunu 20 haftalarda herhalde daha belli olur diye düşünüyorum çok heyecanlı gerçekten😍 liste falan Çıkardın mı Neler almayı düşünüyorsun🤗
esr_snr HilalG Cidden öyle 😍 Bende onu sorcaktim, ben liste yapiyorum yapiyorm tekrar bastan basliyorum 😂 Bazi seyler çok gereksiz diyolar, çabuk büyüyo kullanmaya vakit bile olmuyo diyolar, herkes farkli farkli seyler söylüyo, insanin kafasi karisiyo 🙄
HilalG esr_snr sorma ya ben de kaç sefer yazdım üstünü çizdim bir şeyler ekledim gelen hediyelikler de olur diye düşünüyorum Yenidoğan çok fazla almasam dedim ama zıbın ağırlıklı düşünüyorum😅
esr_snr HilalG Hediyelikler çok olur bencede ☺️ Zibin, pijama en iyisi aslinda, en rahati ama dedikleri gibi kiz olursa bebegin, insan elbise etek vs neler neler giydirmek istiyo 😍 Internette bir sürü liste var aslinda, hastane çantasi için olsun, yeni dogan 1 aylik 3 aylik ne kadar alinmasi gerektigini yaziyolar. Ben aldim bi kaç takim beyaz hem erkege hem kiza gidebilecek seyler dayanamadim 🥰
HilalG esr_snr Ben var ya Yenidoğan böyle etek tarzı falan almıyım dedim zaten çabuk büyüyorlar ya onları (3-6) ya da ondan sonra alayım diyorum hem kış bebeği olucaklar tulum felan alcam işte o kadar çok şey varkii🙄😅
esr_snr HilalG Bencede canim, iyi düsünmüssün 😊 Alisverise baslayinca daha da sabirsiz oluruz bir an önce dogsa diye 😍 Allahim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin InsâAllah 😘