Merve005 bütün alanlarda geçerli bu durum sadece kadın doğum için değil. benim kadın doğum için gittiğim bütün doktorlar operatördü. Diğer odalara da baktım ordaki doktorlarda operatördü. Uzman ameliyat yapamıyormuş doğuma giremiyor yani. Sen dert etmesene bunu operatöre git işte ne sorun varsa çözsün. Operatör daha iyi 🤗