Nurunilkmucizesi Merhaba arkadaşlar , Sezeryana girmeden doktorunuz testler yaptimi yaptiysa ne yapti ? Aydınlatirsaniz sevinirim 🌸
ozlemingooo Kan idrar tansiyon bir çok test yapıyor zaten sezeryan rutinleri diye geçiyor beş tüp kan alıyorlar kanınıza şekerinize nstye troide herşeye bakılıyor
Kaderycee ozlemingooo Cuma sabah 7de gel yatışını yap dedi doktorum test falan bişey demedi neden acaba🤷♀️
ozlemingooo Kaderycee sen sor canım benim hocam bi tahlil yaptırmaya gerek var mı diye belki de senin durumunu incelemiştir gerke duymamıştır bende mesela anestezi uzmanıyla görüşmedim troidim vardı ona baktı bi kaç test daha yaptı işini garantiye aldı
Kaderycee ozlemingooo hımm troidden dolayı o zaman benim bi sıkıntım yoktu ya gerek duymamıştır ozaman.