Lina_cinar1 ben şehir hast yaptırdım 2 li test için bi koldan kan alınıyor bide normal ultarasonla muayene ediyolar cnm ekstra bişey olmuyo perinatolojiyede detaylıda veya daha önce sıkıntılı gebelik yaşayanları yada anneden rahatsızlık varsa coğul gebelikler falan onları yönlendiriyolar diye biliyorum