annemaya ve soyle soylim esimle surekli alisveris yapiyoruz ordan. Bircok urun aldim. Gumus takilar, drone, oyuncak, sac bantlari falan bircok sey. Cokta memnunuz. Sadece suan devletin koymus oldugu bir vergi var posta gelince gümrük parasi oduyorsun. Oda 15 tl falan.