Meric1 gebelikten önce gittim. Gebe kalırsam gider mi küçülür mü dedim doktor lütfen hamile kal dedi. Bi tık küçülmede vardı. 5 yıldır var ve çok büyük 3 tanesi nerdeyse 5 cm. Normalde 2cm olanı alıyorlar. Her gittiğim doktor ameliyat demesine rağmen olmadım. Kimisi portakal büyüklüğüne gelir dedi. Kimisi bebeğini emzirmezsin dedi. Hepsi başka şey söylüyor.. Ben rahatsız olmadığım için aldırmadım. Bende bi tane değil çok var ve üç tanesi çok büyük. Aldırırdam gögüslerim çok bozulacak şimdilik gerek duymuyorum. Biyopside oldum 3 tanesinden. Doğumdan sonra kontrole gideceğim.