Halimekinali123 Alfabeta canım benimde 16 gun gecti bende 122 cikmisti artisina baktilar 2 gun sonra 430 lara cikti yukselmesine bakarlar canm insallah guzel yukselir seninde guzel haberlerine alırız
Alfabeta Halimekinali123 çok teşekkür ederim canım inşallah. Sende hayırlısıyla kucagına alırsın inşallah bebeğini :)
Cicilibicili Mucizem199 bundan önce bi düşüğüm var. 4 sy öncesinde düşük yaptım. İlk bebeğim olucak inşallah. 2 senelik evliyim
Btm571 Alfabeta canim benimde 4 haftam 51 çıkmıştı hemsire gec dollenme olabilir dedi ama daha kan vermedim yarın kan vercem inşallah seninkinden benimkindede skinti çıkmaz
Mucizem199 Cicilibicili hım Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah canım bende ilk gebeliğim 3 sene ardından oldu çok şükür