Valla benimkide 12+2 ydi.ikili tarama icin gitmistim.ense kalinligina falan bakarken iste buda pipisi deyiverdi😄 hic beklmiyordum soyleyecegini…ben yemek yedim de gittim.cikolata ile ilgisi var mi bilmiorum ama ac karnina gidersen surekli yatar gbime geliyor.bu seferde bacagi onune gelir gostermez.en iyisi karnin tok git.