Merhaba arkadaşlar.. Hamileliğimden öncede yeşil sarı değişik bir akıntı kaşıntım oluyordu ve ilişki sırasında çok canım acıyordu. Hamile kalınca biraz araştırdım mantar enfeksiyon gibi şeyler olabiliyomuş ve tehlikeliymiş doktoruma söyledim bana gynomax xl verdi kullandım akıntım falan geçti şaşırdım açıkçası çok şükür geçti çok sevindim ama tekrarlıyor mu bu şey yoksa bu ilaç çok etkili bir ilaç mı tek seferde bitti mi kullananlar varmı aranızda merak ettim.