İlk gebeliğim kızlar cinsiyetimiz erkek ilk doğum olduğu için sizce kaçıncı haftada doğum olur doktorum 17 ağustos dedi gebelik şekerim çıktı iğne kullanıyorum gece bel sırt ağrılarından yatamıyorum uyusamda sabahın köründe uyanıyorum her yerim tutulmuş oluyor el ayaklarım ödem oldu hep zaman geçsin istiyorum😤