Kızlar 19+1 im normalde bebeğimin haraketlerini elimi karnıma koyunca hissediyordum(18.haftaya girdiğimizden beri kasığımda haraketlerini hissediyorum) . Ama bir kaç gündür bebeğim kasığıma inmiş gibi orası sert ve sadece orda hafif kıpırtı hissediyorum elimi karnıma koyunca birşey hissetmiyorum. Şuan kasığımın sert olması haraketi sadece orada hissetmem normal mi?