mlkeengn Arkadaşlar dün gece nst çektirdim hiç ağrımda yok.. Sabah pembemsi kan geldi 2 kez nişan olabilir mi? Sancım hiç yok ama
Bsralemdar mlkeengn Nişandır. Hadi bakalım eli kulağında geliyor senin yaramaz inşallah. Sağlıkla kucağına al 😊
Denizkaplan mlkeengn pembe sulu bısey gelmıstı annemden kardesıme hamıleyken bence nısanın ama zaten nısan dogum habercısı agrın olmaması normal 1hafta sonra dogum yapanı bıle duydum ben
Naso573401 mlkeengn canim benim sabah gelmisti sanci falan yoktu sonra sanci geldi hafif hafif aksam dokuz gibi hastaneye gittim 4cm aciklik hafif sancilarla 10 gibi suyum patladi ondan sonrasi fenaydi ama dayanilmaz degil di 12 de kizim dogdu
Bsralemdar mlkeengn Olsun nişan da ne zaman doğum olacağı belli değil. En azından bir umudun var. Bende oda yok 😊
mlkeengn Naso573401 ne güzel peki çok mu geliyor benim azcıktı pembemsi .. Nişan mı eminde olamadım ama sabah geldi sonra yok bir şey.. İş yapıyorum sabahtandır artık gelsin istiyorum
Naso573401 mlkeengn kahverengiydi benim sümüksü yapışık gibi iki defa gelmisti pedi degistirdim yine geldi sonra
mlkeengn Naso573401 brnim de 2 defa geldi ama azdı pembemsi şekilde .. inş ben de yaparım artık :) Ama hala bi belirti yok sancım hiç yok