TubaS09 12 yıldır tip1 diyabet hastasıyım ve hamileyim şuan herkes sen sezeryan olursun diyor ama ben yine bir ümit herşey normal olsun istiyorum bu konuda olumlu hikayesi olanlar varsa lütfen paylaşabilir mi?