Betuul12 cnm bnmde tam o haftalarda öyleydi. Tuvaletteyken bile gelivercek gibi hissederdim. Ve bnm altta baskı olurdu, kontrolda doktorum rahim duvarımın kısalmaya başladığını söylemişti. Ondan sonra zaten genelde istirahat şeklinde geçiriyorum. Kontrole gittiğinde doktoruna bir söyle istersen.