YunusOglum Selam kizlar 5aylik hamileyim karnimin asagsi cok sert oluyo tam sanci demeyeyimde agrilar oluyo kasinti oluyo sizdede oyle oldumu? karniniz sertdimi yumsakdimi??
Ceylanyusuf YunusOglum canm büyük ihtimallle gazın var ondan dolayı agrin vardır birde bebek kesesi büyüyor ondan da ağrın olur
Aysel49 YunusOglum selam bende 5 aylık hamileyim benim de genelde yemek yedikten sonra karnimda sertleşme oluyor nefes alamıyorum doktorum normal demişti böyle olması.
Nur YunusOglum canım benimde kaşıntım çok oluyordu altıncı ayın sonundan itibaren karnım da çatlaklat çıktı. Zaman zaman sert zaman zaman yumusaktı o gazla ilgiliydi benim (: şimdi 8. Aydayım çatlaklarım çoğaldı ve daha çok kaşınıyor ve genellikle sert karnımm yalancı kasılmalarım var 🤦🏻♀️ Az kaldı Allah'ın izniyle
PamukHifa Selam hanımlar bende 5aylık hamileyim hareketlerini çok net hissediyorum yaklaşık 2haftadır ama iki gündür tekme değil de karnımda ara ara dalgalanma olarak hissediyorum yaşayan var mı normal mi ?
Aysengngr PamukHifa normal diye düşünüyorum canım bende 6 ayı bitirdim sürekli dalgalanma şeklinde olmaya başladı hareketleri. Hatta ilk gün bu çocuk hareket etmiyo diye baya endişelenmiştim ama hareket şekli değişmiş 😊
Melegimveben YunusOglum karnım sert 5. aydayım büyüdü artık ondandır canım kaşıntım çok var çatlak kremi aldım işe yarıyor
Hayalet YunusOglum bebek büyüyor karın içi genişliyor karıncalanma gibi oluyor açıma hissi var la yok arası gibi bşy oluyor bende o aydan gün alıyorum bende bile başladı endişe etme kanama vb olmadığı sürece içini ferah tut