MerveAkty merhaba hayırlı olsun bebeğiniz şimdiden.bende Koray bey e gidiyorum benimki henüz 16 haftalık.dogum ücreti ve içine dahil olanlar hakkında bilginiz var mı.en son gittiğimizde kayıt deskinin yan tarafına yönlendirdiler oradaki bayanın başı kalabalıktı çok bilgi alamadık