Tugbish Merhaba arkadaşlar ben 30.haftamdayim ve kahverengi akıntılarım oluyor dr. Gittiğimde açılma yok hersey normal görünüyor. Ama başka arkadaşlara sorduğumda erkek bebek bekleyen annnelerinde oluyormus? Yaşayan varmı bu süreci?
Fatma2323 Tugbish bende tam o haftalar da olmuştu kanamam geldi ve sanci geldi , ama açılma yoktu daha da olmadı şuan 37 haftamdayim
K1996 Tugbish 35 de oldu canım bana sancım coktu acılmam 1 cm di 37 de sezeryanla doğumum olmustu ayakta yürüyemiyodum ben