Mhtap4467 Güzel anneler 20.haftadan itibaren her gün hareket hissediliyor mu?20+1 olduk bugün bir kaç günde bir hissediyorum hareket.mesela 3-4 gündür hissetmiyorum.çikolata tahin pekmez yememe rağmen.normal mi acaba benim gibi olan var m?
Kuzeymiraa Mhtap4467 gayet normal 24. Haftaya kadar Sonrasında bile bazen öyle bir uyuyolarki hiç hissetmediğin zamanlar bile olacak şuan gayet normal meyvesuyu veya meyve de yiyebilirsn benimki hiç bir zaman tatlıya tepki vermiyor 😁 konuş sürekli bebeğinle endişelendkçe inat yapıyolar sanki
Tstnptt Mhtap4467 normal cnm uyuyor oluyorlar yada arkasını dönmüş oluyor hareketlerini hissedemiyorsun elini koy karnına rahatsız et birazcık konuş bol bol illa Bi tepki alırsın sağlıkla hayırla alalım inşallah kucaklarımıza evlatlarımızı
aLmisMomS Mhtap4467 canım her gün düzenli hareket etmiyorlar özellikle bahsettiğin haftalarda çok düzensiz bizim kız iki üç gün hatta bir hafta bomba gibiydi sonra 2 gün sessiz korkup doktora gittiğim çok oldu :)
Mhtap4467 O kadar kafaya taktım ki bide sindirimden herhalde karnım ağrıdı gece iyice korktum hepsi üst üste geldi.çok sağolun.inşallah bir skntı yoktur.
Mhtap4467 Zaten Allah korusun bişiy olsa bile başka belirtiler olurdu değil mi?şu güne kadar skntım olmadı çok şükür ama bilemiyorum tabi şu an
Gzmr 38+3 haftamdayim sabahtan beri bendede hareket etmiyor 2. Hamileligim ama ilkinde unuttum 4 sene oluyor normalmi acaba korku sardi beni suan 😐
Mhtap4467 Ben sanırım gece karnımda da ağrı olunca korktum.göbek yakınımda ağrı oldu gece.sağ tarafta.üst üste geldiği için korktum.zaten hareket hissetmiyorum diyip duruyordum üstüne bide karın ağrısı olunca işte korktum.