Unlcsk Merhaba kızlar burada herkes gibi okur acaba bende yazar mıyım derdim. Zaman su gibi geçiyor ve hiç inanamıyorsunuz gerçekten. Dün saat 10.34 diye aldım kızımı kucağıma isteğe bağlı spinal sezaryen oldum. Sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz. Henüz ikinci günüm size de fikir olsun
Dunyam28 Unlcsk Hayırlı olsun sağlıkla büyüsün inşallah bebeğiniz 🌿Kaç dakika sürdü operasyon ve hep ayık miydiniz acaba neler hissettiniz
Rabiast Unlcsk bende 20 gün sonra olacağım ama çok korkuyorum ya uyuşmazsa ya hissederim diye uykularımda ağlar oldum panikatağım devreye girdi böyle bitley söz konusu mu ? İşlem be kadar sürüyor birde 😔 ve hayırlı uğurlu olsun ❤️
Unlcsk Dunyam28 bebek 15 dk da kurtuldu kuzum bende yarım saatte çıktım. Acı değil dokunma ve baskı hissediliyor
Unlcsk Rabiast sağol canım. Bende senin gibiydim bir aydır stres çok yaptım 4 gün erken doğdu stresten. 4 gün uzun bir süre değil ama olsun yine de stres yapma ki gününü beklesin. Acı hissetmiyorsunuz iğne vurulduğu an uyuşuyor. Sadece dokunma temas baskı hissi oluyor. Korkma herkesin hikayesi farklı kimi çok rahat geçiriyor kimi hafif.
Eytu12 Haftaya bende olucam Allah nasip ederse, korkulacak gibimi ilk ayaga kalkısta bas dönmesi yasadınızmı veya ameliyatta mide bulantısı baskı hissi vs ? Cok sordum ama 😂 bu arada gözünüzaydınn
Unlcsk Eytu12 teşekkür ederim canım baskı hissi yaşıyorsunuz bulantım çok oldu benim ameliyathane de. Ayağa kalkınca baş dönmesi yaşamadım çünkü en az 6 saat sonra geçiyor zaten uyuşukluk. Ancak o zmn kalkabiliyorsun
Duru999 Unlcsk tebrikler🥰 Allah anali babali buyutsun😇 bi kac sorum olucakdi. Yeri aciyomu? Cok korkutuyorlar beni( amma muhtemelen bende sezeryan olucam. Cunku gozum amaliyyatli. Ne hiss etdiniz neler oldu azacik bilgi verseniz zahmet deylse
Unlcsk Duru999 teşekkürler canım. Sonrasında illa ki her ameliyat gibi zorlanma acı ağrı oluyor ama ilaç iğne serum ile hafifletiyorlar. İnş kolay geçirirsiniz
Unlcsk Blk yürümek zor ilk günler hele de ilk gün ama bu bütün ameliyatlar için geçerli öyle düşünüp kendinizi korkutmayın
Invisible-33 Unlcsk bende yarın olacağım Allah kısmet ederse 🙏🏻 Kaç saat sonra ayağa kaldırıyorlar ? Birde kaç saat sonra ağızdan sıvı almanıza izin verdiler ?
Unlcsk Invisible-33 ameliyattan sonra hemen sıvı komposto su vs içirdiler canım. Uyuşukluk 6 saatte anca geçiyor ondan sonra kalkabiliyorsunuz
Merryy Unlcsk hayırlı olsun canım bende yarın olucam spinal sezeryan olucam ameliyattan sonra çok ağrınız oldu mu baş ağrısı falan yaşadınız mı birde sütün hemen geldi mi 🙈🥰
Unlcsk Merryy sütüm hemen gelmedi canım sende sağlıkla kavuş inş hiç korkma onu görünce geri plana atılıyor herşey acısını da çekeceğğz mecbur