aysedemie Merhaba arkadaşlar 🌷 iliski sirasinda aci cekiyorum ama dayanilmayacak bir aci degil. 8 aylik evli, 7 aylik hamileyim. Sizce bu durum normal dogum yapmama engel olur mu?
_Kubragny_1717_ aysedemie bunu doktorunla konustun mu ama ben engel olacagini sanmiyorum sadece acilmana falan bakildiginda sn psikolojik olarak nasil olursun bilemedim
Celins_ aysedemie Hayir engel değil. O an zaten onu düşünebilecek halde olmuyorsunuz. Sanci çekerken Bebegim doğsun da rahatlayayım modunda oluyosunuz.
inancin_annesi aysedemie o acı ztn kendini sıktıgın kastıgın için canım kafandan onu ne zaman silersen rahatlayacaksın :)
nazeninhanim aysedemie vajinusmusla hamile kaldıysan doğurursun da bence. Kendini hiç korkutma terapi al bu öyle sıradan bir konu değil
_Kubragny_1717_ aysedemie bu durum zaten pislkolojik ne zaman aklindan o korkuyu atarsin o zaman biter eger iliskiye giriyor ama her seferinde korkuyosan bi yardim almani oneririm birde iliski oluyorsa tam vajinusmus sayilmazsin canim vajinusmus o anda kasilip iliskiye izin verememe durumu tamamen kafada bitiyor yani
Celins_ aysedemie psikolojik zaten o acı. Doğumdan sonra da diyosun ki ben doğum yapmışım bu aci bana vız. O yüzden geçiyor diyebilirim😊
aysedemie inancin_annesi silmeye çalışıyorum, bu sefer acimayacak diyorum ama yine aciyor. Bir de cok kuru oluyor o yuzden mi acaba
tugce0606 aysedemie kuzum normal dogumyaparsann ki inşallah yaparsın ben geçeceğini düşünüyorum. Normal doğumla vajinismusu yenmiş çok kişi var zamanında okurdum. Ben vajinismus sürecini doktora gidip atlattım ilk evlendigimde ve yenince o hafta hamile kalmışım 6 buçuk ay önce ilk ilişki oldu ve 6 buçuk aylık hamileyim şimdi planlı sezeryan düşünüyorum 🤭🤣 bak vajinismusu yendigim halde o kafada kalmış şimdide normal doğum yapamam diye sartlandirdim kendimi ister istemez. Eğer baktın geçmedi doktordan destek alirsin. Ay bende şeyden korkuyorum doğum yaptıktan sonra geri vajinismus olur muyum acaba diye 🤭🤣
Aysenurtimurcin aysedemie ben çektim canım 3 yıl vajınısmus tedavi oldum sonra 2018 de sezeryan dogum yaptım yapamadım normal korktum
UZUME Tedavim yarim kaldi hamile kaldim simdi son ayımdayım vajinismus doktorum cati muayenesini atlatirsan rahat dogum olur dedi , atlatamazsan da normal yaparsin ama zor olur dedi
tugce0606 aysedemie Ankara’da özel bı klinikte tedavi oldum ya aslında tedavi derken bı haltta yok oda ticaret bakarsan ama olsun değer parasida şeyi de. Doktor ne yaptı dersen hiçbir şey sadece maketle ve doktorun parmağıyla çalıştık bana kendimi gevsetmeyi öğretti doğru nefesle yoksa başka bişey yok
Tekinnn aysedemie canım benim doktor muayenesinde korku ve acı hissediyordum doktorum bana yapamazsın dedi direk. Doktorunla konus zaten seni en iyi o tanır
UZUME Tekinnn merak ettiğim birsey de var acaba zorunlu sezeryan olarak ki geciyor istege bagli sezeryan mi
Tekinnn UZUME zorunlu sezeryan geçiyor canım. Bebeğini riske atamam dedi. Kanal da kalır ve çektiğin ağrılarlar iyice travma geçirirsin dedi