Kbrlks Hanımlar Gölcük medar hastanesinde hangi doktora gidiyorsunuz? Gittiğiniz doktoru tavsiyeye eder misiniz
Cnsgizem Kbrlks Ahmet çoşkana gidiyorum gebe kalmadan önce başlamıştım 39+3üm şuan hala devam ediyorum çokta memnunum tavsiye ederim 🌸
Mevaaaa5555 Kbrlks Mustafa Göktana gidiyorum çok ilgili güleryüzle bir doktor kesinlikle tavsiye ediyorum
Sndserl Kbrlks bende Ahmet coskana gidiyorum canım kendisinden çok memnunum sürekli motive edici ve ilgili bi doktor
Kbrlks Cnsgizem bende Emel hanıma gidiyordum ama dün gece çok ağrım oldu mesaj attım okudu cevap bile vermedi bende bu sabah hemen Ahmet beye randevu aldım
Cnsgizem Kbrlks ben bu konudada çok memnunum Ahmet hocadan nezaman yazsam geri döndü sağolsun kaç haftalıksınız
Cnsgizem Kbrlks maşallah sağlıkla gelsinler ben 39+3 üm yarın kontrolümüz var son günler artık bizimde 🌸
Cnsgizem Kbrlks 2600 dü en son Sezeryan ve normal aynı fiyat. Ekstra epidural olursa 500 TL. Suda doğum 6000 TL 🤷🏻♀️😇