Mucizelerim2020 Korkulacak bir şey yok, 2 hafta sonra da benim var, iyi düşün iyi olsun bebeğine stres yaptırma. Hem kötü bir şey olsa doğum yapmayacak mısın? Sen hamişsin öyle her şeye takmaman gerek kafanı, doktoruna söyle kendini kötü hissettiğini o da rahatlatsın biraz seni ama başta kendi kendini bi kurtar korkudan lütfen.☺️