Sebla55 biz de 35+1 olduk sonunda heyecanla bekliyoruz. Hediyeliklerimizi yaptırdık, hastane çantamız hazır. Bebeğim de dönmüş sonunda, karnım çok büyük değil ama hep öne gitti yanlarda birşey yok. Kahvaltı yaptıktan sonra çok halsiz kalıyorum ben de elim ayağım tutmuyor hatta bazen ileri gidip midem bulanıyor. Sanki ilk üç aya geri dönmüş gibiyim