0907 emzirmeye devam edebilirsiniz bir zararı olmaz zaten bir süre sonra sütünüzün tadı degiseceği icin kendi kendine bırakacaktır birden kesemezsnz sonucta onada gunah, Bana dr’um böyle söylemişti tam olarakta dediği oldu Karnımdaki 13haftalıktı kızım kendi kendine bıraktı