Bende buraya doğum hikayemi yazmayı bekleyen herkezden biriydim 😄 bir türlü gelmek istemeyen kızım artık bizi merakta bırakmıştı ki her gün acaba bugun doğururmuyum diye uyandım hep ne sancı ne su ne nişan hiçbir belirti de yoktu beklenen doğum tarihimiz 20 mayıs Dı ben o zamana kadar Bile beklemem derken geçirdim bile ki 23 mayıs 2020 ramazan ayının son gününe kadar minik kızımın gelesi tuttu mübarek ayın son gününde bize bayram şekeri olmaya niyetlenmişti bile. gel gelelim hikayeye gece eşime sahur hazırlarken acayip bir mide bulantısı ağrısı yanında nefes darlıgım vardı şaştım kaldım uyuyamadım da tabi böyle doğum belirtileri olmadığı için saat 3 gibi uyumaya çalıştım neyse sabah 6 gibi acayip Bi karın ağrısı uyandırdı bir anda baskılıyor adeta kıvrandırıyordu 7 ye kadar 3 kere kaldırdı beni 3 üncüde tuvalete gittim bir baktım azıcık kan geldi zaten onu bekliyordum ama bir an telaşlandım neyse biraz durdum baktım ara ara sancım geliyor girip çıkıyor aşırı değil henüz. kahvaltı falan ettim zorla daha midemin bulantısı geçmemişti çünkü sonra sancıları saymaya başladım 5 6 dk da bir giren çabuk geçen sancılardı yinede günüm bittiği için eşimi kaldırdım sancım var dedim duşa girdim çıktım kaynanamı aradım babamlar istanbulda annem vefat etti kaynanamla beraber gidecektim doğuma neyse aradım eşyaları aldık saat 8 buçuk gibi aldılar bizi hastaneye gittik acilen giriş yaptık devlette doğum yaptım bu arada özelden bir farkı yoktu ebeler aşırı iyiydi doğumhaneyi çıktım aldılar kaynanamla beni lekem geldi sancım var dedim çatala çıkardılar daha önce hiç alttan muayene olmamıştım ama abartanlar var hiç canım acımadı kasmadım kendimi 2 tane ebe baktı acılmama ne desinler sadece yumuşamış doğum başlamıyor yinede sancı odasına alalım bir nst çekelim dediler benimde nst de sancım hiç çıkmadı bu zamana kadar gene şaşırtmadı beni Benim canımı acıtan sancılar nst de çıkmıyor Du yinede biraz bekle dedi ebeler açılma olmazsa yollarız eve dediler neyse ben odada bekliyorum bir yandan sancım oluyor az ağrılı henüz yinede beni kıvrandırıyordu saat 11 30 gibi geldi ebe açılmama baktı tekrar 4 santim olmuş dedi yatışını vericez bu kadar hızımı dedim böyle giderse hemen doğururum diyorum yatışım yapıldı hala sancı var tabi derin derin nefes alıyorum ebe yardımıyla odada plates topu minderi ne ararsan vardı özelden farkı yoktu yani biraz yürüyerek biraz topla karşıladım sancımı nst ye bağladılar tekrar tabi benim sancım hala çıkmıyor ben sancıdan duramıyorum ama yatakta sancı karşılamak çok zor belin çok ağrıyor yürümek sık sancı getiriyor plates topu sancıların arasını uzatıyordu yürümem gerekse de genelde plates topunda durdum can tatlı tabi böyle 3 e kadar çektim sancı ama artık bagırtmaya başladı bir yandan kaynanama yalvarıyorum bir yandan ebelere tabi herkes odasında sancı çekiyor ebeler işini biliyor da o an anlamıyor insan geldi tekrar sancıma bakmaya tabi ben dayanamıyorum yataga çıktım sen buna dayanamıyoraan dedi sadece 5 santim olmuş daha doğum yok böyle kendini yorma dedi yorulmuştum haklıydı topun üstünde kaç kere uyudum düşme tehlikesi geçirdim bilmiyorum sonra gelip kolumdan birşey verdiler dedim kesin suni sanxı bittin sen kızım açıklıgı arttırmak için bir ilaçmış tabi ondan sonrası yok dayanılmaz bir ağrı ama rabbim öyle bir ayarlamışki dinlenme sürede var tabi kaynanam sağolsun her sancıda sırtımı sıvazladı çok rahatlattı beni kadına rahat vermedim sancıların sıklıgı artmıştı tekrar nst bu sefer o kadar zordu ki bir türlü sancı çıkmadı yeteri kadar ebe başka hastanın nst kadını getirdi bak sancı böyle olur diye dağ gibiydi sancım sık ama uzun değildi çabuk geçiyordu ve uzun girmesi gerekiyordu artık makat bölgesine aşırı bir baskı olmaya başladı büyük tuvaletimi yapacagımı sandım ebeler geliyor ama yapacak birşey yok. sancıları yere çöküp ıkınarak karşılamaya başladım ki açılmam hemen ilerlesin en son şiddetli 3 sancıda yaptım bunu sonuncu da bir anda suyum patladı tabi ben daha çok bağırıyorum ebeyi çagırttım artık dayanamıyorum doğacak diye yatırdı muayene etti yeterli açıklık biraz kendide destek oldu ama biraz daha bekle dedi ne mümkün onlar gelene kadar ben başını hissediyorum diye bagırtmaya başladım ıkınmayu beceremedim ama ebeler çok yardımcı oldu artık çatala alacaklardı ben çok acı çekiyordum kalkıp gelmen lazım dediler ne mümkün koridorda maymun gibi bacaklarımı ayırıp yürüyüşümü görmeniz lazımdı çatala çıktım ıkınmayu anlattılar sancım geldikçe ıkınıyordum hepsinin ayrı bir zorlugu var yok diyemem ebe kesi attı birkaç ıkınmada doğdu miniğim o an kuş gibi oldum kucagımda sıcacık teniyle o kadar güzeldi Kı sonra dikişim atıldı iç dış dışta biraz zorlandım baya hissettim iğneleri dedim ya hepsi ayrı tabi kişiden kişiye değişir 20 dk sürdü sürmedi belki. sonra sandalyeyle odaya geldim kızım gelmişti bile 3100 gram doğdu miniğim❣️doğum sonrası da ağrılar oluyor ama kızım hepsine bedel 😊 zorda olsa güzel duygular Rabbım herkese nasip etsin.
🤲🤲