Kizlaaar şükürler olsunki tosbikime kavuştum 🙏artik bekleyemez oldum heyecandan son günde bi kontrole gidiyim dedim iyikide gitmişim şakır şakır yağmur 2 otobüs uzaklıkta hastane bide yürüme mesafede var açılmak sancim varmış hiç farkında değilsin Ntsye bağladılar orda ebe sancin var çatala otur dedi direk daha önce hiç bakmamışlardı o olayı hiç sevmedim 😑gerçektende el hafifligiyle alakası var 3 santim açıklagim varmış arife gününe denk geleceğinden nöbetçi doktoru bekledik geldi bakti catin çok dar kesinlikle sezeryan dedi o an ağlama hissi geldi çok korktum bide yalnız gitmiştim hemen annemi aradım anlattım normal dogum istiyordum başından beri hemen almaya geldiler başka hasteneye gittim çok tedirgindim çatala oturmak istemedim çünkü ötekinde doktor gelmeden ebe 4 kere bakti canım çok yandı 1.5 saatte 4 cm olmus hemen doğum haneye kadınları görünce dahada korku sardı yanimda biri doğurdu bakmamaya calissamda herseyi gordum sancimi pek fazla hayla hissetmiyordum yatmaktan sıkıldım bazıları gibi yürümek istediğimi soyledim Nts mi söktüler yürüdum plates topunda bi tek ben hopladım yanımdaki kadın kaç cm dedi bu arada Sürekli gelip bakiyolar yarim saatte bir 4 cm dedim benimde öyle 12 saattir dedi bana dahada korku sardı bi anda sancim dayanilmicak dereceye geldi bence plates topunun faydası çok oldu doktor baktı çatın dar ama bana guven bizi dinlersen ben sana yaptırırım dedi yanimda doğuran kadını görünce fikrim sezeryan dönmüştü sancılar dayanilmicak ksdar cogaldi ailemi arttırdım ve resmen kactim dogumhaneden lohusa yerinde annemgile yalvarıyorum beni götürün diye çünkü ebe çatala bakmadı doğuma girdiği için bende 4cm de böyle çekiyorsam 10cm e kadar bilirim diye beni ebeler tuttu zorla çatala koydular bi baktı 8 cm olmus 2 saatte filan oluyo bunlar tabi ikinmayi gösterdiler daha önce kesinlikle eğitimini alın ben yapamadım ilk başlarda ebeyi çok tersledim yazik gitti başka ebe baktı kadına tekme bile atmışım ama o anki acımı tarih edemem kafası gözüküyo ıkınma dediler doğum yerine aldılar çok güzel simsiyah saçlı dedigimi yap hemencecik kurtul dedi ebe 4 ikinmada geldi tosunum doğumun da en fazla 10 dk sürmüştür kucagima koydular ya bütün acıların dindi bi anla kollarını açıp geldi bana o sahne gözümden gitmiyo 3500dediler 3800 doğdu iç dikişini bilmiyorum disarda 6 dikisim varmış baygınlık gibi bişey geçirdim çok kansizdim bu arada tansiyonda doğumdan önce gorduklerimden fırlamış buhar gibi bişey verdiler oglusumdan gözümü alamadim hemencecik emdi şükürler olsun rabbime inşaallah hiçbirinizin kucağını boş birakmasin🤗🤲❤