Lina7 Merhaba kızlar 32+5 haftalık hamileyim belim ve sol kasığımda ağrım var 3 saattir geçmiyor. Bir de çok fazla idrara çıkıyorum su içmediğim halde yine de idrara çıkıyorum. Erken doğum belirtisi olabilir mi ?
OzlemBigk Lina7 30+5im benim idrar yolları enfeksiyonum var ondan kaynaklı olduğunu düşündüğüm bi kasık ağrım var kasığıma kramp giriyo resmen bende sürekli tuvaletteyim belki senin de ondandır?
Lina7 OzlemBigk geçen hafta tahliler yapıldı temiz çıkmıştı o zamanda sık idrar şikayetim vardı doktor baskıdan olur demişti bugün ağrılarımla beraber idrarimda arttı
_aysenur Lina7 Doktorunuzun dediği gibi git gide baskı arttığı için sık idrara çıkma kasık ağrısı gibi şeyler olacak bundan sonra
OzlemBigk Lina7 belki de benim de bebek büyüdüğü için ağrı oluyodur çok canımı acıtıyo kasık ağrısı 😔