yntrkbrr tabiki artarsa hem ağrı hemde lekeler asla beklemeyin hiçbirsey senden ve bebeginden önemli değil ilk ben öğrendim o zaman rahimde de kanama alanım vardı ağla ağla helak oldum sesim çıkmıyordu sonra fark ettim stres yapmacağım doktorum kırmızı ve pembe olursa daha tehlikeli dedi ve bir çok kisinin basina geliyor inan sadece biraz sabir inanc ve dinlenme bak benden pay çıkar 1 aydir evdeyim dinleniyorim bi yere cikmiyorum dinlenmenin cok faydasi var bu guzel havalarda bende eskisi gibi esimde dolasmak gezmek istiyorum ama sabretim akintilarim geçti ins yarin doktorum daha iyi diyecek biraz daha eski hayatima donecegim bebegimde bende iyi olayim gerisi bos senin icinde gecerli hepsi canim bunlari yasamis biri olarak soyluyorum