Dlraybk Kızlar 40+4 üm doktorum pazartesi acil de nst çektir demişti bende akşam üstü geldim net için ve yatışım yapıldı saat 10 da ağrı sancı açılmam yok lütfen bana dua edermisiniz ismim dilara
Selimem Dlraybk Dilara hanım sizin ve bebeğiniz için hayırlı ve sağlıklı olan doğumu rabbim nasip etsin sağ sağlim kucağınıza alın bir avazda Allah’a emanet olun 🤲🏻💐🧿🧿🧿🧿❤️💕💐💐
Evrenim Dlraybk Canım ya allah yardımcın olsun bebişini sag salim kucağına almayı nasip etsin allahım🙏🙏