Krpnr ozgetunak Açıkçası bende Sleepy düşünüyorum. Kalite olarak çok tutuldu. Hafif ince ve rahatsız etmeyecek gibi görünüyor. 👍
Esarikay ozgetunak araba casual quatro kullanıyorum memnunum. Bezde Prima premium care kullanıyorum ondan da gayet memnunum. Islak mendil kesinlikle unibaby yenidoğan i oneririm yapısı islakligi boyu çok güzel
Fatma5838 Kızıma slepy denedım sızdırdı canbebe denedım pişik yaptı sızdırdı prıma çok güzel ama çok pahalı bence en iyi sızdırmaz bütçeye de uygun molfix şuan hamıleyım oğlum olucak onada molfix kullanıcam
Krpnr Fatma5838 Aslında Trendyol’dan bakabilirsiniz. Bazı mağazalar çok uyguna satıyor. Sleepy’den bile daha uygun hatta
Haticebice Esarikay araba konusunda ağırlık ve tek ele kullanım konusunda sorun yaşadınız mı ? Pusetli mi birde
Esarikay Haticebice evet pusetli. Travel sistem. 3 kilo civarı puset. Araba ne kadar bilmiyorum ama bana göre çok ağır değil. Açıp kapatırken başta zorlanıyordum ama elim alıştı. İki elle kapanıyor tek elle kapatilmiyor. Sürüşü çok rahat çok güzel. Darbe emici sistemi var çok sarsmiyor yol bozuk olduğunda. Ben severek kullanıyorum