Mrb anneler anne adayları gecenin 3ünde😊 Ya benim adetim cok düzensiz olduğu için gecikmesini tam hesaplayamıyorum bizim adetten sonra ilk birlikteliği ayın birinde oldu bende ondan hesaplayarak 22 gün sonra test yaptım negatif çıktı ama adetimde 3 gündür gecikti. Hamilemiyim diil miyim anlayamadım. Bi daha test ne zaman yapmalyım acaba var mı böyle bişey yaşayan???